جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

موتور آب بنزینی UNIQ – honda

ناموجود

دسته بندی ها :

موتور آب بنزینی یونیکHonda

شرکت انعکاس یکی از برترین شرکت های تولید و فروش انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی مانند موتور آب در ایران میباشد. گروه ماشین سازی انعکاس تمامی محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش به دست مشتریان میرساند. در ادامه با بررسی موتور آب بنزینی یونیکHonda با ما همراه باشید.

پمپ های آب انواع مختلفی دارند. همچنین، هیچ پمپ ایده آلی برای هر شرایطی وجود ندارد. یک چیز مسلم است، موتور آب بنزینی یونیکHonda عمدتاً برای کاهش زمان توقف در اثر باران های شدید و انتقال آب از منطقه به منطقه دیگر استفاده می شود.

انواع پمپ آب

انواع موتور آب وجود دارد. هر کدام هدف خاصی در یک کسب و کار یا خانه دارند. با این حال، موتور آب بنزینی یونیکHonda وظیفه انتقال بی وقفه آب از نقطه ای به نقطه دیگر را بر عهده دارد.

موتور آب بنزینی یونیکHonda ، آب را از منابع آب زیرزمینی از طریق لوله هایی که به یک خانه تجاری متصل می شوند، هدایت می کند. پمپ های آب چاه نیز در انواع واحدهای اسب بخار عرضه می شوند. مزیت موتور پمپ آب بنزینی این است که می توانید دستگاه مناسب با مقدار اسب بخار مناسب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. همچنین پمپ های آب چاهی با قدرت اسب بخار کافی برای تامین بیش از یک خانه یا تجارت وجود دارد.

مخازن فشار: این نوع موتور آب فشار آب را هنگام ورود به خانه تنظیم می کند. برای مناطقی که هر چهار فصل را دارند ایده آل است. این به این دلیل است که تغییرات فصلی می تواند فشار آب شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، در بهار، آب شدن برف بر فشار آب تأثیر می گذارد.

موتور آب بنزینی یونیکHonda راه حلی ایده آل برای حذف آب اضافی ناشی از بارندگی، آب شدن برف و سیل است. پمپ پمپ معمولاً در زیرزمین نصب می شود که آب اضافی در آن جمع شود. هنگامی که شناور داخل پمپ سامپ توسط سطح آب فعال می شود، موتور روشن می شود. سپس موتور تیغه را می چرخاند که به نوبه خود آب اضافی را به سمت شلنگ تخلیه و خارج از خانه یا ساختمان می راند. علاوه بر این، موتور آب شناور می توانند مقادیر زیادی آب را مدیریت کرده و بدون خطر کمبود برق در آب غوطه ور شوند.

انواع اصلی پمپ آب

اساساً دو دسته اصلی موتور آب وجود دارد. طراحی جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز. هر دو نوع گزینه های بسیار متنوعی دارند که می توان از آنها به بهترین نحو استفاده کرد.

موتور آب بنزینی یونیکHonda مقدار ثابتی جریان را تامین می کند. آنها برای ساختمان هایی که دارای جامدات حساس هستند یا نیاز به مدیریت مایعات با ویسکوزیته بالا دارند ایده آل هستند. از مزایای بهترین موتور آب بنزینی می توان به راندمان بالا و حذف هوا در خطوط اشاره کرد. برای بهترین عملکرد، فاصله بین لبه بیرونی و پمپ دوار باید نزدیک باشد.

یکی دیگر از موتور پمپ های برتر گروه ماشین سازی انعکاس، موتور پمپ آب بنزینی 2 اینچ 7.5 اسب طرح هوندا میباشد.

پمپ های آب گریز از مرکز: این نوع پمپ آب از یک پروانه چرخان برای حرکت آب در پمپ استفاده می کند. سپس جریان تخلیه را تحت فشار قرار می دهد. پمپ آب گریز از مرکز را می توان با تمام مایعات از جمله مایع با ویسکوزیته کم استفاده کرد. این پمپ آب ایده آل برای مایعات رقیق و دبی بالا است.

از مزایای این نوع پمپ آب می توان به افزایش فشار از خط ورودی، داشتن منبع فشار پیوسته که سیستم حفاظت در برابر آتش را ارائه می دهد، مناسب برای گردش آب گرم با حرکت آب در یک سیستم بسته، دارای کلید اتوماتیک کنترل شده توسط شناور است و نیازی به بالابر مکش نیست. برای عملکرد بهینه، این نوع موتور آب در صورتی بهترین کار را دارد که مایع در گردش باشد تا از گرمای بیش از حد ناشی از جریان کم جلوگیری کند. همچنین، دستگاه را برای کاهش نشتی در نزدیکی محور چرخان طولانی نگه دارید و از مواد جامد معلق که می توانند پروانه را فرسوده کنند، جلوگیری کنید.

چرا این محصول را انتخاب کنیم؟

موتور آب بنزینی یونیکHonda قوی تر هستند و آب را بسیار سریعتر از انواع دیگر پمپ ها حرکت می دهند. برای کاربردهای سنگین مانند حذف سیل یا تخلیه محل ساخت و ساز، گالن در دقیقه (GPM) و رتبه های PSI بالاتر در تفاوت بین انجام کار در دو ساعت یا بیست دقیقه را ایجاد می کند.

تطبیق پذیری و قابلیت حمل

شما می توانید موتور آب بنزینی نفتی را در هر جایی که در محل کار نیاز دارید ببرید و برای تامین برق پمپ به برق نیاز نداشته باشید. پمپ های آب گاز مورد علاقه صنعت کشاورزی/کشاورزی هستند زیرا پمپ ها را می توان برای تامین انرژی سیستم های آبیاری استفاده کرد یا می توان آنها را بر روی تراکتورها و سایر تجهیزات مزرعه نصب کرد (به پمپ های PTO در زیر مراجعه کنید). پمپ‌های زباله که با بنزین کار می‌کنند به اندازه کافی قدرتمند هستند که برای پمپاژ مواد جامد، زباله‌ها و پساب‌هایی که ممکن است از سیل یا تخلیه معادنی که دارای سنگ‌های کوچک و سایر مواد موجود در آب هستند، استفاده شود و برای شرکت‌های ساختمانی یا شهرداری‌های شهر مورد علاقه است.

موتورهای قابل اعتماد

موتور آب بنزینی یونیکHonda مجهز به برخی از قابل اعتمادترین موتورهای صنعت هستند، بنابراین می توانید به کیفیت انواع موتور آب هوندا اعتماد کنید. اگر به پمپ آب برای کاربردهای متعددی نیاز دارید که شامل پمپاژ مواد جامد یا زباله نیست، یک انتخاب عالی یک پمپ آبگیری همه کاره است.

نحوه اندازه گیری پمپ آب

موتور آب بنزینی یونیکHonda را می توان بر اساس کاربرد مورد نظر شما و اینکه چقدر سریع آب باید پمپ شود انتخاب کرد. مهم‌ترین عوامل در اندازه‌گیری صحیح پمپ آب گاز به رتبه‌بندی GPM/PSI، اندازه ورودی/خروجی آب و شیلنگ‌ها، میزان ارتفاعی که برای پمپاژ آب نیاز دارید، که به آن بالابر سر کل (با پایه عمودی اندازه‌گیری می‌شود) مربوط می‌شود. ) و اینکه چقدر باید آب را به صورت افقی پمپ کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که هرگز نمی‌توانید از موتور آب دیزلی در داخل خانه استفاده کنید، زیرا مونوکسید کربن از دود اگزوز تجمع می‌یابد که یک پیامد گاهی مرگبار است.

برای مشاوره و خرید محصول و همچنین استعلام قیمت موتور پمپ آب UNIC-WP30X یونیک 2 اینچ 6.5 اسب با مشاورین فروش گروه ماشین سازی انعکاس تماس بگیرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله منتشر شده ما در سایت ویرگول را نیز مطالعه نمایید.

برندهوندا
کشور سازندهچین
قدرت موتور2اسب بخار دوزمانه
قطر دهانه ورودی و خروجی آب2اینچ
میزان آب دهی (دبی)500 لیتر در دقیقه

منوی اصلی

Call Now Button