جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دروگر BBS602 دوچرخ گندم و علوفه

ناموجود

دسته بندی ها :

دروگر BBS602 دوچرخ گندم

دروگر BBS602 دوچرخ گندم انعکاس، ساخت ایران و از پرفروشترین های ماشین سازی انعکاس و نیز یکی از پرکاربردترین ماشین آلات کشاورزی داخلی است. از این دستگاه برداشت برای برداشت گندم ، جو و علوفه در مزارع و زمین های کشاورزی استفاده می شود. به دلیل تولید انبوه و تولید داخلی ، قیمت دروگر گندم ایرانی BBS در مقایسه با دستگاه های برداشت خارجی بسیار کاهش یافته است.

برای خرید دروگر BBS602 دوچرخ گندم با کارشناسان گروه کشاورزی انعکاس تماس بگیرید.

مزایا

قدرت بالا

قابلیت تبدیل به کولتیواتور

برداشت یکنواخت محصولات علوفه ای

بقایای گیاه را از بین ببرید

علفهای هرز

دستگیره های چرخان

استفاده آسان در مزارع و باغات

شرح و بررسی برداشت گندم وعلوفه

دروگر BBS602 دوچرخ گندم یک گزینه ایده آل برای تراکتورهای بزرگ است. برداشت علوفه و برداشت محصولات با این دستگاه عامل مهمی در صرفه جویی در نیروی انسانی و وقت کشاورزان است. دروگر دوچرخ BBS همچنین در مناطق کوچکی از زمین های کشاورزی با پوشش گیاهی و تراکم بالا استفاده می شود.

یکی از مهمترین مزایای این دروگر علف مقرون به صرفه بودن نسبت به برداشت های مشابه ایتالیایی است.

موتور بی بی سی 602

قدرت برداشت 602 BBS بسته به امکان نصب انواع مختلف موتورهای دیزلی و بنزینی از 5 تا 7 اسب بخار است. نوع موتور این دروگر یک موتور احتراق چهار زمانه  است. برای کارهای سنگین کشاورزی بهتر است از موتورهای دیزلی که قدرت بالاتری دارند استفاده شود. البته ، برای زمین های کشاورزی واقع در مناطق سردسیر ، موتورهای بنزینی کارایی بیشتری دارند. توجه داشته باشید که کیفیت موتور تأثیر قابل توجهی در مدت زمان کارکرد این دستگاه دارد. موتور 602 BBS دارای کارتل روغن است و به سیستم روغن کاری مستقل مجهز است. نوع دستگاه تهویه در این دستگاه به صورت خودکار طراحی می شود.

گیربکس

گیربکس دروگر BBS602 دوچرخ گندم یک روغن چهار حالته حرفه ای است. مدل گیربکس تک محوره و مجهز به اسپلیت دنده ای است. بدنه جعبه دنده از دنده های آلومینیومی و استیل بادوام ساخته شده است. در این گیربکس 3 دنده برای حرکت به جلو و 1 دنده برای حرکت به عقب وجود دارد. کلاچ مخروطی خشک همچنین عملکرد بهتر دستگاه را تسهیل می کند. شرکت انعکاس کیفیت این محصول را کاملا تضمین میکند و از نظر کارکرد آن به شما اطمینان خاطر میدهد که این محصول با رعایت تمامی استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است.

کیفیت ایمنی و طراحی

استفاده از کمک فنر در بدنه این دروگر دوچرخ برای ایمنی بیشتر و محافظت از دستگاه در برابر نوسانات کوچک و بزرگ از دیگر ویژگی های این دستگاه محبوب کشاورزی است. این دسته ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دست اپراتور به چپ و راست می چرخند. و قدرت مانور وی را در زمین های کشاورزی افزایش می دهد.

تیغه ها

تیغه دروگر علف BBS به صورت رفت و برگشتی طراحی شده اند. در این نوع حرکت ، احتمال گیر افتادن گیاهان و علف های متراکم بین تیغه ها کاهش می یابد. علاوه بر این ، سرعت حرکت محصول با حرکات رفت و برگشتی بیشتر است. حداکثر سرعت این درو 25 کیلومتر در ساعت است. این ویژگی عامل مهمی در اتلاف وقت و انرژی کشاورزان است. طول تیغه ها 110 سانتی متر است و مجهز به محافظ جانبی است.

دروگر BA-MT100 دوکاره دوچرخ با پایین ترین قیمت موجود در شرکت انعکاس

لاستیک

لاستیک ها از نوع آج بلند در نظر گرفته می شوند. اندازه و طرح لاستیک ها به گونه ای است که می توانند در زمین های دیم و آبیاری به راحتی حرکت کنند. بدون آسیب رساندن به پارچه زمین ؛ یا ساختار خاک را مختل کنید. اندازه لاستیک ها 400 * 8 است.

وزن دروگر

وزن دروگر BBS602 دوچرخ گندم بسته به نوع موتور نصب شده متفاوت است. وزن دستگاه های جمع آوری دیزل نسبت به دستگاه های جمع آوری بنزین بیشتر است زیرا تجهیزات موتور آنها از آلیاژ قوی و ضخیم تری استفاده می کند.

 امکان تعویض آسان قطعات

همانطور که گفتیم ، این محصول ساخت کشور ایران است. بنابراین در صورت خرابی قطعات یدکی آن ، به راحتی در بازار تجهیزات کشاورزی یافت می شود. البته بجز موتورهایش که وارداتی است.

برای خرید دروگر و قیمت دروگر 602 BBS

شرکت انعکاس به شما پیشنهاد می دهد علاوه بر حفظ اشتغال در کشور ، با خرید دروگر BBS602 دوچرخ گندم از ماشین آلات کشاورزی ایران نیز پشتیبانی کنید. از دیگر مزایای خرید این محصول علاوه بر کیفیت و کارایی ، صرفه جویی ارزی با کاهش واردات ماشین آلات کشاورزی است.

مزیت ها

به طور کلی ، عملکرد دستگاه های برداشت تیغه نسبت به دستگاه های شانه بندی بهتر است. از مزایای این دروگرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارایی بیشتر کار

کمتر در محصولات ضخیم و پیچیده گیر می کنند

سرعت آنها بسیار سریعتر است و سرعت آنها می تواند تا 15 کیلومتر در ساعت هم برسد.

مناسب برای علف های هرز ، بوته های کوتاه و خرد کردن بقایای گیاهان است.

دروگر BCS620 دوچرخ ایتالیا محصول وارداتی شرکت انعکاس

جهت خرید دروگر گندم و کسب اطلاعات کامل در مورد انواع دروگر و همچنین اطلاع از قیمت دروگر گندم با مشاورین فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دیگر دروگر های گروه ماشین سازی انعکاس، مقاله ما را در سایت ویرگول مطالعه نمایید.

برند BBS
کاربریتراکتور دوچرخ, دروگر
نوع موتوربنزینی, دیزلی
قدرت موتور5.5 اسب بخار, 7 اسب بخار
مدلBBS602
نوع جعبه دندهگیربکس روغنی
نوع استارتهندلی
تعداد چرخ ها2 عدد
بازدهی2000 متر در ساعت
نوع محصول برداشتنییونجه و علوفه
وزن85 کیلوگرم

منوی اصلی

Call Now Button