جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون

ناموجود

دسته بندی ها :

نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون

 

نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون یا نایلون گلخانه ای به طور گسترده ای برای ساخت گلخانه استفاده می شود. انعکاس یکی از برترین تولید کنندگان در بین شرکت های بزرگ ماشین سازی میباشد که خط تولید تجهیزات گلخانه ای خود را به تازگی راه اندازی کرده است. از مزایای اصلی این پلاستیک گلخانه نسبت به شیشه می توان به هزینه کم همراه با سبک بودن و امکان داشتن خواص مهندسی و هزینه کمتر در مقایسه با پوشش های پلی کربنات اشاره کرد. این پوشش ها به صورت تک لایه یا چند لایه در ضخامت های 80 تا 220 میکرون تولید می شوند. پلیمرهای اصلی مورد استفاده در لایه های مختلف این محصولات LDPE ، LLDPE و EVA هستند.

برای اطلاع از قیمت هرکیلو پلاستیک گلخانه با ما تماس بگیرید.

حداقل دوام نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون 2 و حداکثر 5 سال است. در ایران این فیلم ها معمولاً با 3 سال گارانتی ارائه می شوند. کاهش خصوصیات مکانیکی و افزایش خطر صدمه به محصولات گلخانه ای در صورت باران . باد و تگرگ ، کاهش خصوصیات فیزیکی مانند انتقال نور و در نتیجه بر هم خوردن تعادل رشد محصولات گلخانه ای از مهمترین دلایل تغییر پوشش گلخانه ای پس از گذشت یک دوره است. 

بررسی

قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش مهمترین عامل آسیب به پوششهای گلخانه ای است. پلیمرهای تولید شده توسط پتروشیمی ها ، اگر صرفاً در تولید پوشش های گلخانه ای استفاده شوند .  در برابر اشعه ماوراlet بنفش بیش از 3 ماه دوام نخواهند داشت. مواد افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش از مهمترین افزودنیهای مورد استفاده در تولید نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون میباشد.

علاوه بر ضد UV ، از مواد افزودنی دیگری نیز در تولید نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون برای عملکرد بهتر پوششهای گلخانه ای استفاده می شود. ضد مه یا ضد مه ، جاذب مادون قرمز و کمک به فرآیند مهمترین افزودنیهای مورد استفاده در تولید فیلمهای گلخانه ای هستند.

فروش و تولید نایلون گلخانه سه لایه به عرض 14 متر و ضخامت حداکثر 240 میکرون در خاورمیانه. با توجه به روند رو به رشد نایلون های کشاورزی در گلخانه ها در جهان ، علاوه بر نایلون های گلخانه ای صنعتی و کشاورزی تک لایه ، شرکت انعکاس نایلون های عرض سه لایه در عرض های 1 تا 14 متر و ضخامت های مختلف تولید کرده است.

نایلون عرض8متر 3درصد یووی از پرفروش ترین محصولات این شرکت میباشد.

عمده کاربردهای این پلاستیک ها در کشاورزی ، گلخانه ها و صنایع بسته بندی است. این محصول علاوه بر پوشش گلخانه به دلیل مقاومت و عایق بودن ، می تواند با ضخامت بیشتری برای عایق بندی کف استخر (ماهی و شنا) و همچنین ایجاد حوضچه های موقت در پارک ها مورد استفاده قرار گیرد. – دامنه تولید این فیلم ها 1 تا 14 متر است. – این نایلون های گلخانه ای با درصد های مختلف UV تولید می شوند. – کلیه محصولات این شرکت دارای بیمه و ضمانت چند ساله می باشند.

جهت استعلام قیمت نایلون گلخانه با ما تماس بگیرید.

طراحی

شرکت انعکاس با ارائه خدمات فنی و مهندسی زیر با استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان ایرانی در بخش تولید گلخانه مفتخر است. که با ارائه خدمات فنی و مهندسی زیر و همچنین فروش نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون به تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز خدمت کند.

اجرای پروژه های اصلی تحویل برای تولید گلخانه ، از جمله سبزیجات.: خیار ، گوجه فرنگی و فلفل ، گیاهان زینتی: انواع گل های شاخه بریده گل رز ، آنتوریوم ، ژربرا و غیره و میوه ها: توت فرنگی.

طراحی و تجهیزات گلخانه ها برای آبیاری قطره ای ، سیستم های گرمایش گلخانه ای ، سیستم های گرمایش گلخانه ای. خنک کننده گلخانه ، پنکه و پد گلخانه ، پرده های کم مصرف و کنترل انرژی گلخانه. دستگاه های کنترل آب و هوا و آبیاری و کلیه موارد درخواستی

واحد تحقیق و توسعه این شرکت آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و نوآوری های جدید در صنعت گلخانه. در زمینه سازه ها و تجهیزات و مدیریت انواع محصولات گلخانه ای است.

شرکت انعکاس انواع ساختارها و تجهیزاتی. مانند نایلون عرض10متر 2پوش 40میکرون را برای سیستم های گرمایش . سرمایش ، آبیاری و تغذیه گیاهان ، سایبان ، کنترل محیط و آب و هوا ارائه می دهد.

جهت استعلام قیمت نایلون uv گلخانه یا نایلون عرض12متر 8درصد یووی با ما تماس بگیرید تا از یک مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ما را در ویکی پدیا مطالعه کنید.

برندانعکاس
کشور سازندهایران
ضخامت40میکرون
نوع2پوش
عرض10متر

منوی اصلی

Call Now Button