جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

پکیج زمینی 60000 سه گانه سوز

موجود

دسته بندی ها :

پکیج سه گانه 60000 انعکاس

شرکت انعکاس از برترین تولیدکنندگان انواع پکیج سه گانه سوز، پکیج دوگانه سوز، پکیج استخری، پکیج برقی دیواری و پکیج زمینی میباشد که با استفاده از برترین و جدید ترین متد های روز دنیا استفاده مینماید. پکیج سه گانه 60000 هزار انعکاس دقیقا شبیه به موتورخانه عمل میکند. در مقابل ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به آن موتورخانه های قدیمی دارد. این دستگاه راندمان بسیار دقیق و بالایی دارد و استفاده همزمان گرمایش محیط موردنظر و تامین آب گرم بهداشتی را دارا میباشد.

نوع سوخت

این دستگاه  پکیج سه گانه 60000 انعکاس یکی از بهترین گزینه ها برای تامین گرمایش محیط های مختلف با استفاده از گاز ،برق و گازوئیل می باشد. یکی از مزیت های بسیر با اهمیت این دستگاه استفاده از سه نوع سوخت میباشد که در جمله قبلی به آن اشاره شد. این مزیت باعث میشود که در صورت در دسترس نبودن یکی از سوخت ها میتوان سوخت دیگری را جایگزین کرد. این عمل به صورت مداوم و بدون کمترین افت انجام میشود.

کاربرد پکیج سه گانه سوز 60000

پکیج سه گانه 60000 تولید شده به صورت سه منظوره میباشد. بهترین گزینه برای تامین آب گرم بهداشتی و حرارت می باشد. این پکیج قادر به استفاده از برق ، سوخت گاز یا گازوئیل برای استفاده برای تامین گرمایش محیط می باشد. همچنین می توان از این نوع دستگاه در استفاده از هر سه نوع سوخت به صورت همزمان بهره مند شد. بیشترین سازگاری به علت بازدهی بسیار بالا در تامین دمای موردنیاز با انواع پخش کننده های حرارتی را دارد.

شیوه نصب

برای راه اندازی این پکیج گازوئیلی در حالت برقی به برق خانگی 220 ولت متصل میشود که کاملا جوابگو میباشد. این پکیج به صورت تک فاز ظراحی و به تولید رسیده است. به همین دلیل فقط با وصل شدن به منبع مورد نظر قابل استفاده میباشد. نصب وراه اندازی این پکیج فقط به وسیله کارشناسان نصب امکان پذیر میباشد.

معرفی پکیج برقی انعکاس

پکیج سه گانه 60000 انعکاس به صورت دو مبدل تولید شده است. این سیستم یکی از عالی ترین انتخاب ها برای مکان هایی میباشد که به برق دسترسی دارند یا احتمال لوله کشی گاز در زمان موردنیاز برای محیط مقدور امکان پذیر است و مصرف کننده میتواند از گاز یا گازوئیل یا برق استفاده کند.  یکی دیگر از نقاط قوت این پکیج این است که میتوان به طور همزمان از سه نوع سوختی که قبلا ذکر شد استفاده کند.

پکیج دوگانه زمینی 60000 با قابلیت گازی و گازوئیلی 

دستگاه پکیج سه گانه 60000 به صورت تک فاز و حداکثر مصرف برق این نوع پکیج در فصل سرما 9000 وات در ساعت طراحی و تولید شده است. برای استفاده از این به برق خانگی 220 ولت نیاز دارید و دستگاه حداکثر دوره مصرف برق بر اساس اتومات های ۱۵ دقیقه ای در اوج سرما 30 دقیقه می باشد. این پکیج برقی کم مصرف سه گانه به صورت کاملا بی صدا میباشد و فقط  در صورت استفاده از گاز یا گازوئیل به علت استفاده از ماز شعله مستقیم صدا ایجاد میشود.

مزایای استفاده از پکیج های 3گانه سوز

بیشترین سطح بازدهی در تامین گرمایش و آب گرم بهداشتی

برای جلوگیری از پرت حرارتی سه لایه  ایزولاسیون استاندارد انجام شده است.

عدم مسدود شدن مسیر گرمایش شوفاژ در هنگام استفاده از آب گرم بهداشتی

برای تامین آب گرم بهداشتی و گرمایش میتوان استفاده از هر سه نوع سوخت استفاده کرد.

پکیج سه گانه 60000 از سه عدد مبدل برای تامین گرمایش موردنیاز از طریق مبدل ثانویه ، مبدل لوله ای و مبدل کویلی ستفاده شده است

تمامی پخش کننده های گرمایشی را ساپورت میکند.

کنتاکتور

در این پکیج از کنتاکتور استفاده شده است که وظیفه محافظت از تجیهزات الکتریکی در برابر خطرات محافطت میکند.

فیوز محافط جان

این فیوز برای محافظت از جان کاربر در برابر خطراتی مانند برق گرفتی محافظت میکند. این قطعه برای ممانعت از اتصال در داخل بشکه و یا حتی داخل پکیج زمینی میباشد.

پکیج زمینی دوگانه 80000 با توان گرمایش 80000 کیلو کالری بر ساعت

مقاله نوشته شده در این زمینه را میتوانید در سایت ویرگول مشاهده و مطالعه نمایید.

المنتکانتهال ژاپن
قدرت ساپورت220 الی 240 متر
وزن دستگاه95 کیلوگرم
ابعاد دستگاه124*58*70 سانتی متر
دبی22 لیتر در دقیقه
راندمان90 درصد
سوختگاز، گازوئیل، برق
گارانتییک سال
نوع مبدل شوفاژلوله ای
نوع مبدل آب گرم بهداشتیحلزونی مسی
سایز ورودی و خروجی شوفاژ3/4 اینچ
سایز ورودی و خروجی آبگرم بهداشتی1/2 اینچ
حداکثر گرمایش شوفاژ85 درجه سانتی‌گراد
حداکثر قدرت گرمایش آب گرم بهداشتی65 درجه سانتی‌گراد

منوی اصلی

Call Now Button